علی علی ، تا این لحظه: 21 سال و 28 روز سن داره

پسر گل مامانی

بالاخره وسایلم رو کی می آرید؟

1390/5/12 8:55
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من علی هستم و دوباره اومدم پیشتون.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

از اونجایی که ما تازه اومدیم این خونمون مامانم همه وسایل منا داد به این و اون و قرار شد که برام وسیله های نو بخره، هفته قبل مامان و بابام  رفتند که برام تخت و کمد و میز کامپیوتر بخرند و من خیلی خوشحال شدم و پیش خودم گفتم آخ جون از امشب رو تخت خودم می خوابم اما وقتی مامانم اینا اومدن گفتند که امروز نمی آرن آخر هفته برام می آرن و من کمی ناراحت شدم راستی اون روز دوشنبه بود، پنجشنبه همون هفته مامانم زنگ زد گفتند که به خاطر تعطیلات نیمه شعبان آماده نمی شه یکشنبه می آرن و من هم دوباره ناراحت شدم یکشنبه هم که مامانم زنگ زد گفتند خانم فردا باهاتون هماهنگ می کنیم اما باز هم فردا خبری نشد، باز مامانم زنگ زد گفتند که دیگه حتماً فردا می آریم یعنی امروز، من که دیگه از این همه بدقولی های آدم بزرگا خسته شدم خوب آقاجون یه دفعه بگید 10روز دیگه آماده می شه تا من الکی دلما خوش نکنم اگه امروز نیارند خودم می خوام زنگ بزنم بگم که پسر آقای سلیمانی هستم دیگه لازم نیست بیارید من از آدمای بدقول چیزی نمی خوام اگه دعوام شد بهتون می گم.

فعلاً اعصابم خرده بعداً می بینمتون.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

خداحافظبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تارا - سارا
29 تیر 90 8:55
سلام دوست عزیز یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 ممنون -ضمنا فقط تا فردا فرصت رای دادن هست- اگر به ما رای دادید بهمون خبر بدهید تا جزو دوستان وبمون لینکتون کنیم.
مامان رها
29 تیر 90 10:18
سلام عزیزم وب قشنگی دارین کد رهای من در مسابقه 27 اگه رای بدید خوشحال میشیم