علی علی ، تا این لحظه: 21 سال و 28 روز سن داره

پسر گل مامانی

معروفیت یا هنرمندی

1390/5/12 9:01
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من علی هستم و الان تابستونه، من برای تابستونم دوست دارم که ورزش کنم و بازی و کمی هم چیز یاد بگیرم . مامان بابام هم به من لطف کردند و منا کلاس موسیقی اونم از نوع گیتار ثبت نام کردند و من فعلاً یه جلسه رفتم و خیلی دوست داشتم. حالا که اولشه ، الفبای موسیقی رو یاد گرفتم و کمی هم کار کردن با گیتار ای کاش بشه یه موسیقی دان معروف بشم اون عموئه قبل از ثبت نام ازم خیلی سوال پرسید که چرا می خوای بیای کلاس موسیقی و یا هدفت از موسیقی چیه منم بهش گفتم که هدف مدف نمی خواد می خوام معروف بشم و هم هنرمند اون می گفت که آدم باید یا بخواد که معروف بشه یا هنرمند اما من  هر دوش برام مهمه و می خوام که هر دوش بشم و تازه می خوام علاوه بر اینا فوتبالیستم بشم آخه می دونید فوتبالیستها ماهی چند میلیارد می گیرند؟ بد نیست که آدم هم هنرمند بشه و هم معروف و هم پولدار، این جوری خیلی بهتره و آدم می تونه به کشورش خیلی خدمت کنه.

فعلاً خداحافظ تا بعد که مامانم بذار برم تو وبلاگم.  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)