علی علی ، تا این لحظه: 21 سال و 28 روز سن داره

پسر گل مامانی

یه روز تو سر کار مامان

1390/5/15 8:02
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

منم علی جون.

من امروز با مامانم اومدم سرکارش، تا الان که به من خیلی خوش گذشته اما کمی گشنمه آخه ماه رمضونه و زیاد چیزی برای خوردن پیدا نمی شه منم که هنوز به سن تکلیف نرسیدم که روزه بگیرم، به خاطر همین روزه نیستم اما خیلی خیلی شکمم قاروقور می کنه.گریه

آبجی زینب هم (البته دختر عموی منه اما من بهش می گم خواهر) برام امروز کلی خوراکی قراره بیاره اما هنوز نرسیده.

فعلا خدا حافظ تابعد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هانیه سادات
17 مرداد 90 14:33
سلام. من هم لینکتون کردم.


ممنون عزیزم
سینا
1 شهریور 90 18:22
سلام امشب تولدمه, با حضورتون جشن ما رو دو چندان میکنین..... تشریف میارین که؟؟
غزل معصومی
24 اسفند 91 15:14
سلام اگه من بخام قالب وبمو مثل شما کنم باید به کدوم ادرس برم؟