علی علی ، تا این لحظه: 21 سال و 28 روز سن داره

پسر گل مامانی

من دوباره اومدم

1390/5/12 9:34
730 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام دوستان، من دوباره علی هستم.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

مزاحم شدم بهتون بگم که بالاخره وسایلم رو آوردند اما با تاخیر زیاد، ولی از اونجایی که بعضی از آدم بزرگا هم بدقولن و هم بی مسؤلیت، زدن یه پایه کمدما شکستن آخه من به اونا چی بگم؟ حالا دوباره باید صبر کنم تا بیان درستش کنن.

راستی الان داشتم پلی استیشن بازی می کردم و فعلا 5 تا گل زدم می رم بقیه بازیمو ادامه بدم بعداً می بینمتون راستی از اینکه به دیدنم می آید خیلی خوشحالم همین طور مامان مریم و بابا امیرمو خیلی دوست دارم و عاشق مامانم هستم قلبیه چیز دیگه هم یواشکی بهتون بگم دیروز ما با بابا حاجی و مامان معصی(مامان بزرگم) رفتیم برای دایی حسن خواستگاری صبا خانم که قراره بزودی زندایی من بشهنیشخند، فردا شب هم می ریم برای یه کاره دیگه که یادم نیست اسمش چی بود فقط می دونم یه چیزی مثل بیرون داشت،

فعلا بای بای عجله دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)