علی علی ، تا این لحظه: 21 سال و 28 روز سن داره

پسر گل مامانی

مقدمه

1390/5/12 8:59
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

چون اولین باریه که می خوام بنویسم یه مقدمه از علی براتون می گم تا کمی اونا بشناسید

علی کوچولوی من امروز دیگه زیادم کوچولو نیست 8سالش گذشته اما خوب برای من همون نی نی کوچولویی هست که وقتی می خواستیم غذا بخوریم از ترس نق زدنش یه عروسک می زدیم بالای در اتاقش و تکونش می دادیم تا محو اون بشه و شاید ما بتونیم با کمی آرامش چیزی بخوریم.

علی من تازه کارنامه کلاس دومشو گرفته و همه نمره هاش عالیه، تعریف از بچه خود نباشه خیلی پسر باهوشیه. یادمه هنوز مدرسه نمی رفت که خوندن رو یاد گرفت (حدود 3سالگی که کلاس قرآن می رفت) 6سالش که بود ضرب و تقسیم را تاحدی بلد بود و خیلی چیزای دیگه، امسال تابستون هم خیلی دلش می خواست که سومو جهشی بخونه اما فکر کردم شاید خسته بشه.

خلاصه من که مامانشم براش خیلی آرزوها دارم از اون آرزوهای مامان و بابایی ها، دکتر...مهندس...و...

اما خودش دوست داره یه فوتبالیست معروف بشه نمی دونم شاید این طور بهتر باشه و من هم باید سعی کنم عقایدم رو بهش تحمیل نکنم البته از بدو تولد شغلهای مختلفی برای خودش انتخاب کرده و بعد پشیمون شده از جمله نجار، نقاش، خلبان، آرشیتکت و ....

جوجوی من الآن خونه تنهاست و من سرکارم، دلم براش خیلی تنگ شده....

راستی اینم عکس علی کوچولوی منه تو باغ پرندگان اصفهان فروردین89ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امير محمد
11 خرداد 90 10:00
سلام مامان علي جون وبلاگ پسرت مبارك به اميد خدا پرفسور بشه، همه بهش افتخار كنند و سالم وسرحال باشه .
مامان امير محمد
11 خرداد 90 10:02
سلام مامان علي جون
وبلاگ پسرت مبارك به اميد خدا پرفسور بشه، همه بهش افتخار كنند و سالم وسرحال باشه .


ممنون مامان امیر محمد
خیلی خوشحالم کردید انشاالله امیرمحمد هم همیشه سالم باشه و زیر سایه امام زمان(ع) و پدر و مادرش پله های ترقی رو طی کنه.