علی علی ، تا این لحظه: 21 سال و 16 روز سن داره

پسر گل مامانی

جشن تولدم

1391/4/13 9:02
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز{#emotions_dlg.e1}

من خیلی ممنون و متشکرم از اینکه روز تولدمو بهم تبریک گفتید ایشالاه که شما هم صدوبیست ساله بشید.

راستش مامان و بابام تولدما با یک هفته تأخیر برگزار کردند اونم به خاطر اینکه پسر عمه پدربزرگم فوت کرده بود و همه ناراحت بودند، خدا رحمتش کنه خیلی مهربون بود و من خیلی ناراحت شدم از اینکه امسال ندیدمش و بهش سال نو رو هم تبریک نگفته بودم، خوب حالا بگذریم..

خلاصه عمو سعید و خانواده، عمو مهدی و خانواده، مامان بزرگم و پدر بزرگم و دایی هام(بجز دایی ابی که گفته بود عروسی دعوت داره و نیومده بود) ، عمو حمیدم و زنمو و زینب و فاطمه دختر عموهام در تولدم شرکت کردند و کلی منا شرمنده کردند ایشالاه که بتونم جبران کنم.

دایی جون حسنم هم که خیلی زحمت کشید و کلی مجلسم رو گرم کرد.{#emotions_dlg.e11}

خلاصه از همه به خصوص مامان و بابام ممنونم....{#emotions_dlg.e38}

 اینم عکسهای تولدم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فهیمه
23 اردیبهشت 91 13:27
روزت مبارک مامانی
میلاد ام
30 خرداد 91 20:25
سلام وبلاگتون عالی بود اگه شد یه سری هم به ما بزن و اگه هم با تبادل لینک موافقی منو با اسم موزیک (میلاد)لینک کن بعد بهم بگو با چه اسمی لینکتون کنم .اگه خواستی این بنر(کد) رو هم تو وبلاگت قرار بده مر30.