علی علی ، تا این لحظه: 21 سال و 17 روز سن داره

پسر گل مامانی

آغاز موفقیتهای تازه برای پسرم

1390/7/11 14:43
661 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

باز شدن مدرسه و شروع یه سال پر باز دیگه، برای پسرم مبارک.فرشته

خدا رو شکر می کنم که می بینم امسال اینقدر بزرگتر و عاقلتر شدی اصلاً باورم نمی شد که تو بتونی خودت بری مدرسه و بیای و یا اینکه از راه مدرسه به خونه مامان معصی بری.

خیلی خیالم امسال از بابت تو پسر ناز مامان راحته، تو که یکی یدونه منی و اینقدر تو درس موسیقیت هم پیشرفت داشتی. دیشب وقتی خونه عمو سعید چند تا از آهنگاتا زدی به خودم بالیدم، و به خاطر این از تو متشکرم عزیز دلم.

از این هم خیالم راحته که پسر گلم عاقلتر هم شده نمونش این که همیشه وقتی تیم استقلال می باخت کلی گریه می کردی و ما از دستت بیچاره می شدیم اما دیروز وقتی از تیم ملوان 4 تا گل خورد گفتی " مهم نیست که باخت، ما فقط یه طرفدار ساده بیشتر نیستیم مهم اینه که از بازی دوتا تیم لذت ببریم نه چیز دیگه ای"

پسرم بازم مثل همیشه بهت افتخار می کنم و امیدوارم که زیر سایه امام زمان و در پناه الطاف الهی سالم و سربلند باشی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فهیمه
20 آبان 90 13:15
ماشالا ماشالا دیگه بجای علی کوچولو باید بهت بگیم علی آقا
خدا حفظت کنه عزیزم ایشالا در همه درسهات موفق بشی و باعث سربلندی پدر ومادرت بشی


ممنون مامان فهیمه خانم.
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
25 آذر 90 16:40
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . مطالب وبلاگ من با عكسهاي خانوادگي بروز شد خوشحال ميشم تشريف بيارين نظر يادتون نره لطفا. www.jegheleh.niniweblog.com
علی کوچولو
19 دی 90 13:34
سلام گل قشنگم شما هم وبلاگ زیبا و قشنگی داری من هم خوشحال میشم همیشه به دیدنت بیام شما هم هر وقت فرصت کردید سری به ما بزنید
مامان علی خوشتیپ
2 اردیبهشت 91 10:46
تولدت مبارک علی جون.الهی 120 ساله شی
بهار مامان ملیکا
2 اردیبهشت 91 17:58
عزیزم تولدت مبارک به وب دختر من هم سر بزنید خوشحال میشم
فاطیماه
26 اردیبهشت 92 11:28
تولدت مبارک