علی علی ، تا این لحظه: 21 سال و 16 روز سن داره

پسر گل مامانی

اولین کنسرت پسرم

1392/11/16 12:49
805 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز

من علی هستم والان 10سالم دیگه تموم شده یادتونه گفتم کلاس گیتار می رم، جمعه ای که گذشت یعنی 14 تیر 92 اولین کنسرت گروهی رو داشتم، توی سالن امام علی دهکده المپیک، خیلی عالی بود مامان و بابام هم اومده بودن ما آخرین گروه بودیم اما خیلی کارمون عالی بود همه خوششون اومده بود آهنگهای ای وطن، جینگل بلز،گل پامچال از آهنگهایی بود که نواختیم خلاصه خیلی خوش گذشت

فقط دلخوری من این بود که کسی از فامیلهام نیومده بود.گریه

از مامان و بابام مچکرم.قلب

اینم یکی دو تا از عکساش البته خوب واضح نیست من اون لباس سفید اخریم

بلوز سفید پسرمه

این

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محراب و مليكا
29 تیر 92 13:14
قربونت بشه خاله دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون ميشم بعد از اينكه كد رو پيامك كردين بهم اطلاع بدين منظورم تو وبلاگشه http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/